Netværksmøde: Kommunikation

Hvordan forholder man sig til facebookgrupper for boligområder? Hvor aktivt kan man være involveret som professionel i debatter på sociale medier? Hvad bør man som organisation forholde sig til, hvis man bruger sociale medier som platform for kommunikation?Det og meget mere tager vi fat på til netværksmødet for kommunikation – vi glæder os til at se dig på skærmen!

25.05.2021

Tilmelding lukket

DKK 0,-

ID:

20-465

Type:

Netværksmøde

Varighed:

11.00-13.30

Tilmeldingsfrist:

21.05.2021

Boligsocialnet

Kontakt sekretariatet

T: 33 76 20 00

E: boligsocialnet@bl.dk

Når du trykker på tilmeld, vil du blive videresendt til BLs membersite, der håndterer Boligsocialnets tilmeldinger. Du kan finde tilmeldingsguiden her

Målgruppe:
Kommunikationsmedarbejdere i boligsociale indsatser.

Arbejdsområde:
Hjemmeside, nyhedsbreve, film, SoMe, formidling mm.

Form:
Onlinemøde hvor der veksles mellem oplæg, plenumdrøftelse og gruppearbejde.

Det er vigtigt, at du har en mikrofon og webcam til mødet, da det er afgørende for mødets udbytte, at alle har mulighed for at deltage aktivt i rummet.

Sted

Online - Ved din PC

Program

11.00 - 11.05

Velkommen og hej til de nye

11.05 - 11.35

Sociale medier i en professionel kontekst

11.35 - 12.00

Gruppedrøftelser

- Hvad bruger I primært sociale medier til?

- Hvor tydelige retningslinjer er der sat for arbejdet – fx etik, profiler og GDPR?

12.00 - 12.15

Pause

12.15 - 12.45

Case: Retningslinjer for brugen af de sociale medier i det boligsociale

12.45 - 13.15

Gruppedrøftelser

- Kan I genkende opmærksomhedspunkterne fra casen?

13.15 - 13.30

Næste møde (torsdag den 11. november)

- Hvem, hvad og hvordan?

13.30 -

Tak for i dag